nedjelja, 13. svibnja 2018.

Prištići u trideset šestoj?

5 savjeta kako se riješiti prištića


Kao tinejdžerka imala sam prištiće po licu i leđima. Govorili su mi da će proći kada završi pubertet. Dio je i dalje tu i stalno se vraćaju. Izgleda da su mi lagali.😕

Kada krene pubertet i naglo lučenje hormona podivlja i koža te izbacuje ružne, zločeste prištiće. Oduvijek sam ih mrzila. Uvijek bi iskočili na mjestu koje se najviše ističe i baš kada se spremam na neki važan događaj.
 
Od tinejdžerske dobi do danas puno sam ulagala u svoju koži i svašta naučila o njoj. No i dalje ona mene kažnjava za svaku krišku sira i ne daj Bože komadić čokolade. Više nisu samo hormoni uzročnici već i onečišćen zrak, hrana bogata šećerima, stres. Neću Vas tješiti nego suočiti sa činjenicom da će te se boriti s prištićima cijeli život.

Ako imate sklonost prištićima onda trebate:
  1. U što većoj mjeri ukloniti uzročnike iz hrane kao što su čokolada, mliječni proizvodi. Pratite koja hrana Vam radi osvetu na licu ili tijelu te je izbjegavajte.
  2. Ne dirati lice prljavim rukama! Moj mali od 5 godina ima prištiće jer je bakterije nanio prljavim rukama na lice. Čišćenje lica prepustite profesionalnim kozmetičarkama.
  3. Voditi redovitu higijenu lica. Umivajte i čistite lice ujutro i navečer te hidratizirajte i hranite sa vama odgovarajućom kremom. U ljekarni potražite proizvode za njegu lica.
  4. Potražiti savjet ljekarnika ako imate upalne prištiće da vam preporuče dermatološke kozmetičke linije za pomoć.
  5. Ako ništa od navedenog ne pomaže onda se uputite dermatologu. 
 
PREPORUKE:
Payot CC uniskin krema, obojena krema koja se prilagodi boji lica i prikrije sivilo.
Vichy dermablend linija, snažni puderi, savršeno prikrivaju veće nepravilnosti
 

Nema komentara:

Objavi komentar

Što napraviti za sprečavanje i smanjenje gubitka kose?

Velika većina ljudi teži za zdravom i bujnom kosom. Ispadanje kose i njeno prorjeđivanje je uznemirujući problem koji utječe na samopouzdanj...